#064 – tworzenie punktów na podstawie powierzchni
Porada jak uzyskać punkty COGO dysponując powierzchnią. Punkty powstają w miejscach wierzchołków trójkątów, które budują daną powierzchnię.
Poniżej znajdują się krótkie filmy z poradami, opisami ciekawych funkcji i komend dzięki którym praca w Civilu 3D może stać się jeszcze łatwiejsza.
Porada jak uzyskać punkty COGO dysponując powierzchnią. Punkty powstają w miejscach wierzchołków trójkątów, które budują daną powierzchnię.
Sposób na import do programu punktów, które posiadają dwie rzędne: pomierzoną i projektowaną oraz możliwość wykorzystania tego do przedstawienia odchyłki
Definiowanie powierzchni poprzez bezpośredni import pliku tekstowego do tej powierzchni. Przedstawiam też jak działa próbkowanie podczas importu jeśli nie chcemy
Tym razem przedstawiam w jaki sposób dostosować etykiety kontekstowe, które wyświetlają się po zatrzymaniu kursora w pobliżu jakiegoś elementu na
Krótko o tym jak sobie poradzić z wczytaniem pliku tekstowego o niestandardowym formacie.
Szybki sposób na to jak uzyskać odchyłki inwentaryzowanej powierzchni od wartości projektowanych na podstawie pomierzonych punktów.
Film o tym jak szybko można przekształcić występujące w rysunku linie na polilinie.
W jaki sposób zarządzać wyświetlaniem styli grup punktów ? Odpowiedź w filmie.